عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 21 مرداد 1403
بازدید : 1286
نویسنده : سئوکار


خرید جاروبرقی کار سختی نیست، اما با توجه به تنوع موجود در بازار، انتخاب مدل از یک برند خاص کمی سخت است، بنابراین در این مقاله این کار را برای شما و خودمان آسان می کنیم. راهنمای کامل خرید جاروبرقی. همانطور که می دانید جاروبرقی یک وسیله اولیه و ضروری خانه در هر خانه ای است و در عرض چند روز ممکن است چند خانم با آن کار کنند و خانه را جارو کنند. فراموش نکنید که تا انتها با نقشه بانه بمانید.

یک جاروبرقی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک جاروبرقی خوب و کارآمد باید چندین ویژگی داشته باشد تا بتواند نیازهای شما را به طور کامل برآورده کند و سالیان سال در خدمت شما باشد. برخی از مهمترین ویژگی ها عبارتند از:

قدرت مکش بالا: قدرت مکش بالا یکی از مهم ترین ویژگی های یک جاروبرقی خوب است. این ویژگی به جاروبرقی کمک می کند تا گرد و غبار، مو و سایر کثیفی ها را از سطوح مختلف جمع آوری کند تا جاروبرقی دیگری را جایگزین یا خریداری کرده و بررسی کنید که آیا قوی است، باید قدرت دستگاه را در نظر بگیرید زیرا پاک کننده های کوچک مکش دارند. قدرت مکش تنها 250 وات و جاروبرقی های بسیار قدرتمند می توانند قدرت مکش حدود 3000 وات داشته باشند.

عملکرد روی سطوح مختلف: یک جاروبرقی خوب باید بتواند سطوح مختلف مانند فرش، موکت، سرامیک و پارکت را به طور موثر تمیز کند. برای این منظور جاروبرقی باید برس ها و ترکیبات مختلفی داشته باشد.

کیسه یا مخزن جادار. کیسه یا مخزن جاروبرقی باید به اندازه کافی جادار باشد تا نیازی به تخلیه مکرر نباشد.

فیلترهای کافی: یک جاروبرقی خوب باید دارای فیلترهای کافی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به هوای اطراف باشد. فیلترهای هپا برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار مفید است. فیلتر جاروبرقی کثیفی و گرد و غبار را جمع آوری می کند و بخش مهمی از جاروبرقی شما است زیرا به تمیز کردن هوای اتاقی که در حال جاروبرقی هستید کمک می کند. فیلتر باید هر از چند گاهی عوض شود. در هنگام خرید جاروبرقی باید به این نکته توجه داشت. تعویض برخی فیلترها دشوارتر خواهد بود. فیلترهای کوچکتر باید بیشتر از فیلترهای بزرگتر تعویض شوند.

صدای کم: جاروبرقی های بلند می توانند آزاردهنده باشند. بنابراین بهتر است جاروبرقی را انتخاب کنید که صدای کمتری داشته باشد. پاک کننده های سایز کامل معمولا خروجی صدایی در حدود 80 دسی بل دارند. توجه داشته باشید که هنگام نگاه کردن به جاروبرقی ها ممکن است کلمه دسی بل به اختصار dB را مشاهده کنید که به میزان صدای جاروبرقی اشاره دارد.

مصرف انرژی کمتر: پاک کننده های قدرتمند می توانند صورتحساب انرژی شما را افزایش دهند. بنابراین بهتر است شوینده ای را انتخاب کنید که قدرت کمتری داشته باشد.

قدرت مکش قابل تنظیم: یک جاروبرقی خوب باید قدرت مکش قابل تنظیم داشته باشد تا بتواند از آن برای سطوح مختلف استفاده کند.

وزن مناسب: جاروبرقی های سنگین حمل و نقل و استفاده از آنها دشوار است. بنابراین بهتر است جاروبرقی با وزن مناسب انتخاب کنید.

برند معتبر: برای اطمینان از کیفیت و کارایی، بهتر است جاروبرقی را از یک برند مورد اعتماد انتخاب کنید.

قیمت مناسب: قیمت جاروبرقی متناسب با امکانات و عملکرد آن است.

معرفی جاروبرقی

اگر به فکر خرید جاروبرقی هستید، باید در نظر داشته باشید که چه نوع جاروبرقی را باید تهیه کنید. در این قسمت به معرفی انواع جاروبرقی های موجود در بازار می پردازیم.

وکیوم قوطی

جاروبرقی قوطی یکی از جاروبرقی های پرطرفدار در ایران می باشد که اکثر آنها از این نوع با لوله مکنده استفاده می کنند و در صورت سنگین بودن به راحتی می توان آن ها را برداشت و از جایی به جای دیگر منتقل کرد. به غیر از تمیز کردن کف، می توانید از این نوع جاروبرقی برای تمیز کردن وسایلی مانند مبلمان و پرده نیز استفاده کنید.

جاروبرقی قوطی برای نظافت فرش بسیار مناسب است و به گفته Amorze Technologies باید توجه داشته باشید که این جاروبرقی قوطی بسیار کم صدا و سبک است، عیب این جاروبرقی بزرگ بودن و ناسازگاری آن است. در کمد به دلیل لوله.

تیک وکیوم

جاروبرقی های واقعی قدرت مکش بالایی دارند و در قسمت های موکت شده به خوبی کار می کنند. آنها در کف هایی که نیاز به تمیز کردن عمیق دارند بسیار موثر هستند. بسیاری از جاروبرقی های ایستاده قابل تنظیم ارتفاع هستند و حتی می توان از آنها در کف چوبی سخت استفاده کرد.

آنها معمولا با لوازم جانبی مختلفی عرضه می شوند و می توان از آنها برای تمیز کردن کف استفاده کرد. اگر می خواهید یک جاروبرقی بخرید که بتواند چندین سطح را در خانه شما تمیز کند، این نوع پاک کننده عالی است.

جاروبرقی های رباتیک

جاروبرقی های رباتی برای کسانی که نمی خواهند هر روز با جاروبرقی سر و کار داشته باشند بسیار مناسب است. ربات جاروبرقی از حسگرهایی برای جلوگیری از برخورد با مبلمان یا سقوط استفاده می کند. این نوع جاروبرقی ها بی سیم و بسیار جمع و جور هستند، بنابراین می توانند به راحتی حتی قسمت هایی را که جاروبرقی های معمولی به آنها دسترسی ندارند را تمیز کنند. البته قبل از راه اندازی جاروبرقی باید مطمئن شوید که زباله و طناب درشتی روی زمین نباشد.

ربات جاروبرقی با کمک برنامه ریزی مسیر هر اتاق را در سریع ترین زمان ممکن تمیز می کند. جاروبرقی های روباتی باید شارژ شوند، اما با خالی شدن باتری به طور خودکار به ایستگاه شارژ خود باز می گردند. این نوع جاروبرقی ها دارای یک ظرف زباله هستند که وقتی پر شد باید آن را خالی کنید. با وجود اندازه کوچک و عملکرد باتری، قدرت مکش خوبی دارند و این یک گزینه عالی برای کسانی است که زمان زیادی دارند. هیچ خلاء در روز وجود ندارد

جاروبرقی را احساس کنید

جاروهای شارژی سبک هستند و معمولاً با باتری کار می کنند و قدرت زیادی ندارند. جاروهای شارژی معمولاً مکش زیادی ندارند، بنابراین بهتر است برای تمیز کردن قسمت های کوچک مانند انبار یا آشپزخانه از آنها استفاده کنید.

بسیاری از افراد جارو شارژی را می خرند زیرا جاروبرقی راحت جابجا می شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. بیشتر جاروهای شارژی به جای کیسه، قوطی دارند که وقتی پر از کثیفی و زباله است باید تخلیه شوند. مدل های سیمی دیگری نیز در بازار وجود دارد. این مدل ها نسبت به مدل شارژی قدرت بیشتری دارند.

جاروبرقی دستی

جاروبرقی های دستی یکی از معدود جاروهای شارژی هستند که دستی نیز هستند. به دلیل طراحی منحصربه‌فرد، قابل حمل و استفاده آسان برای تمیز کردن سریع هستند و برای کسانی که بچه‌های کوچک دارند یا سگ‌هایی که نیاز به جاروبرقی دارند که بتواند به سرعت کثیفی‌ها و زباله‌ها را از بین ببرد، انتخابی عالی است. می توان از جاروبرقی دستی برای پاک کردن کثیفی خودروها یا موهای حیوانات خانگی از روی مبلمان استفاده کرد.

عیب خرید جارو شارژی دستی این است که باید به یاد داشته باشید که دوشاخه دارد تا در مواقع نیاز آماده استفاده باشد و همچنین یک مخزن کوچک دارند که باید مرتباً آن را خالی کنید زیرا زیاد نیست. خاک نگه میداره

برای انتخاب بهترین نمایندگی جاروبرقی بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paydarservice.org/تعمیر-جارو-برقی-بوش/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com